mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Olivia - 29 augusti 2011 19:21

Hej :)


sorry för att jag har varit dålig på att blogga ska förbättra mig lovar!

inte hänt så mycket idag varit i skolan ganska segt men tog mig igenom dagen! sen typ bah har varit hemma o slappat o städat pappa tvinga mig -.-


imorgon blir det att vara med frida o daniel nada aning om vad som händer då men vi hittar väl på något antar jag :P

och juste någon som har nåot tips hur man ska förklara hur man ska ta sig från stan till mölndal på ett sätt som man fattar? <3

skulle bli glad om någon vet! :D

 nu ska jag se på film :)

bloggar mer imon :)

herrå :D<3

Av Olivia - 27 augusti 2011 21:12

hej :)


jag och sanna har tältat som ni kanks vet :) vi somna kanske runt halv 1 eller jag senare, sen typ vaknat vi runt halv 7 :O och går in och äter fråga inte vrf :O

men sen satt vi i tältet när det regna mysigt som fan :D

sen har vi kollat på lite film o käkat godis :) inte hänt så mycket mer<3

puss!<3


bilder från när jag var bebis på skojfotot i skolan :)


   

Av Olivia - 26 augusti 2011 16:45

TjaTja! <3


sitter hos sanna, hon är och duschar :)

sen ska vi käka pizza framför tv tror jag hon sa hihi :)

och idag ska vi tälta hos mig och till det ska vi ha enrgidryck och chockladpuding och kankse lite godis :D

MIn syrra och hennes kompis ska också sova hos så får väl se hur dte går :P

Och inatt ska det typ vara skit varmt så vi kommer typ dö av värme inne i tältet får väl se om vi överlever :O


Imon blir det troligvis bio typ :) vet inte vilken vi ska se menmen... vi löser väl det! :)


bloggar nog mer sen puss!<3 

<3

Av Olivia - 26 augusti 2011 13:58

hej!


nu sitter man här med datan i knät :) och hålv tittar påtv.

jag dros hem från skolan för har så sjukt ont i min lilla mage :(

hoppas det blir bättre för ska troligtvis tälta med sanna sen:P


älskar dig!<3


 

Av Olivia - 25 augusti 2011 21:18

Tja!


idag i skolan så tog vi skojfoto kul :) jag o några till var bebisar :) kankse kommer bild sen. och dom andra var lite blandade saker. vi får hoppas på att det blir bra :) och imorgon blir det vanligt kort :O och jag har panik inget att ha på mig och alla mina byxor är i tvätten så vette fan vad jag ska ha :o HJÄLP MIG!!!!!!!


Och imon blir det att sova hos sanna vi ska troligtvis tälta om det inte är allt för dåligt väder! kommer bli noce :) chockladpudding :D kommer säkert upp bilder från det!


och vill bah säga att jag ÄLSKAR alla mina vänner ni är bah för underbara! ställer alltid upp och allt! kommer aldrig glömma er vad som än händer! <3


puss! får se om jag bloggar mer imon :P

:D

Av Olivia - 23 augusti 2011 21:20

hej :)


först var man i skolan inte så kul menmen...

och idag så fick dom knippsa upp våra skåp eller låsen som satt på som ingen hadde! och mitt skåp som jag egentilgen skulle ha gick typ inte att öppna så nu har jag under oscar :/


sen efter skolan gick jag o sara för att ta hål i öronan men vi hitta inget bra ställe men till slut så gjorde vi det :) så nu har jag två nya hål :D


Imon börjar äntligen ridningen som jag har längtat asså :D då ska jag äntligen få rida min lilla leo :)

puss hörs imon<3


några av låsen vi knippsa upp idag :P

  Älskar dig robinl!<3

 

Av Olivia - 23 augusti 2011 08:04

Tjena! :)


morgon nu då :P om en stund blir det att dra till skolan orkar verkligen inte mne måste ju så blir ju arr dra dit ändå :/  men iallafall så hoppas vi på att jag överlever denna dag! och vi börjar med matte kulkul   (eller not!!)


efter skolan blir det bio :D betsämt nu! ska bli nice :D

men nu måste jag dra o sminka mig !

ni får ha en toppen dag!<3

Av Olivia - 22 augusti 2011 21:16

Hejhej på er alla :)<3


Idag har det hänt en del :P

först var jag i skolan men inte så länge träffa alla männsikor igen kul som fan! men jagtyp lagga över på skåpen sorry för det men det stället jag fick på suger som fan! finns typ inget sämre!

men sen så blev jag glad igen när jag julia och frida satte oss på tåget till kållered för att kolla väskor men hitta igen där då blev jag ledsen  

men sen så satte vi oss på tåget ne juste innan det så fick vi sitta och vänta ett tag oc h då typ höll dom på att göra om så det var något jävla sak som lät as mycket satt o störde mig på det som fan -.- men iallafall sen drog jag o julia in till stan frida kunde ite dra med för hon skulle klippa sig :) och där hitta jag en så jag blev glad!


sen typ på kvällen gick jag ut och sprang lite segt men ändå inte :p haha!<3

Imon blir det skolan sen kyrka :( och sen troligtvis bio :D <3


har inget mer att skriva så ni får ha dte bäst mina älskade läsare :) ni är bäst!<3

hejdå! bloggar mer imon :D<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards