mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg under september 2011

Av Olivia - 30 september 2011 14:21

haha tänkte lägga upp lite bilder från helgen :) bättre sent än aldrig känner jag :)<3


haha vi gjorde mat :) sara tyckte det var riktigt mysigt att göra detta hon sa bara ALDRIG MER :D

  haha powerking:D   såhär såg min säng ut efter en helg med sara (misstolka inte)    

helgen va bäst vi måste göra om detta asså! vi såg på masaa filmer va ute ringde massa  va och kolla när kajsa bajsa spela match och bah flumma runt riktigt mice asså :)

puss!<3

Av Olivia - 30 september 2011 12:37

dag 3 mina föräldrar


Min pappa heter lars och är 43 år. han är ca 1.80 han jobbar på saab och gör någott där asså han håller inte på med bilarna. och han älskar cyklar och då menar jag verkligen älskar han cyklar mycket på fritiden och har tävlat en del. och han är uppvuxen har i gbg :) som vi nu också bor i. ja han är väl som en valig pappa snäll bryr sig gillar att skojbråka men kan också bli sjukt sur och dampa på mig det ska dom väl för att få oss att fatta hehe :) men jag älskar han så klart han har också gjort att jag har dom bästa kusinerna somm finns och en underbar farmor och det betyder sjukt mycket!!! ja vet inte vad mer jag ska skriva men om ni undrar nått är det bara att fråga :)


min mamma heter catharina och är också 43 år. mina föräldrar är skiljda så bor inte hos henne. och vi har inte så mycket kontakt pga några saker som hänt så jag vet inte vad jag ska skriva.


men istället har jag världens underbaraste halv morsa som heter jeanette som nu då är förlovad med min pappa hon är snäll på alla sätt o vis men självklart kan hon också bli sur och det ska väl va så ändå :) hon har hjälpt mig så sjukt mycket och komit igenom saker jag kankse inte skulle vågat snacka med någon om och då har hon alltid funnits där och det är jag tacksam för :) hon kom in i bilden när jag var ca 6 år så hon har varit med oss ganska länge så hon har nsätan blivit som en mamma men det behöver nog jag :) hon älskar hästar precis som jag gör och det är bra för hon stöttar mig och hjäpler mig med hästarna när det är något! älskar dig!<3


idag fick vi sluta tidigare för att vi hade ingen bild :) så nu står jag o bloggar ska också städa och äta för att sedan vänta på att sanna ska komma för att göra iordning oss för sedan ska julia lina och frida ha typ en tjej middag som ska bli sjukt kul :) vi har också köpt några presenter med det kan jag inte säga för någon av dom läser min blogg så det får ni veta sen och kommer nog även komma upp lite bilde från kvällen :)

men nu måste jag dra och äta så ha de gött :)

puss!<3

Av Olivia - 29 september 2011 16:10

tja, min första kärlek


haha jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på detta men alls första kärlek va väl ändå sin pappa när man var lite så såg man up till sin pappa som om han var en hjälte :) så det får väl bli min första kärlek :)


men om man ska ta seriöst som jag kommer ihåg så får det nog bli senastian kommer inte riktigt ihåg när detta var men det är den första jag kommer ihåg ) och vet inte vad jag ska säga mer men här är mina första kärlekar :)


idag så var jag i skolan sen drog jag o sanna, julia och kajsa till biblan :) sen så skulle jag kajsa o sanna köpa pressent till lia julia och frida för dom ska typ tjej,iddag :) imon o det blir nice :) fast jag kommer missa idol :O mitt liv går under :O! haha men jag får väl överleva :)


aja nu ska jag hjäpa sanna med matten :D

hörs senare puss :D och juste snart ska vi dra på föräldrar möte -.- inte kul menmen... finns på mobilen om ni vill mig något :)

Av Olivia - 28 september 2011 21:24

Hej :) juste nu är jag inte så glad vill inte riktigt säga varför än. Asså om dom får som om dom vill blir jag inte gals asså detta är det jag minst av allt vill.... Om jag bara hade fattat lite tidigare hade detta aldrig hänt! Allt blev skit efter att du lämna oss Anton orkar inget längre saknar dig så sjukt mycket! Men om jag ska göra som dom vill för din skull. Jag kablar börjar må bättre sen vill verkligen upp ur denna skiten men vill ända inte göra det som ni vill! Men vi får se vad som händer.... Tack för att jag får skriva av mig lite ni behöver inte bry er men vet annars inte varbjag ska få av mig detta:( kjag älskar er alla minna vänner som stöttar mig igenom allt ni betyder så sjukt mycket asså! Ska göra allt för att gott göra er sen för alt ni gjort för mig! TACK!!!!!!

Av Olivia - 28 september 2011 14:05

Presentera mig själv Hej, jag är en tjej på 15år med blont hår och blåa ögon. Mina intressen är att rida och vara med kompisar. Jag skriver låtar till ett band och ibland till mig själv och kompar med gitarr till. Och så skriver jag dikter om mitt liv och sånt som hänt. Jag bor i Göteborg med min pappa (Lars) halv syrra(thindra) oc plast mamma(Jeanette). Jag tänker mycket på livet och kompisar och allt sånt som tonåringar gör. Det jag lever för är mina vänner och familj! Som jag älskar av hela mitt hjärta! Jag tycker om att träff nya människor så passa på :) Hoppas ni blev nöjda med detta :)<3

Av Olivia - 28 september 2011 08:20

ja den här listan blir det att börja med idag :) hoppas nkommer gilla det   


♥ Dag 1 – Presentera mig själv. 
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Mina drömmar.
♥ Dag 5 – Dig och dina vänner i bilder.
♥ Dag 6 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 7 – Vad är kärlek.
♥ Dag 8 – Min bästa vän.
♥ Dag 9 – Min dag.
♥ Dag 10 – En ny bild på dig själv och 10 faktan.
♥ Dag 11 – I min handväska.
♥ Dag 12–  Mina syskon.
♥ Dag 13 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 14 – En bild på dig förra året och en från idag.
♥ Dag 15 – Mina rädslor.
♥ Dag 16 – Något du älskar.
♥ Dag 17 – Vad hade jag på mig idag. 
♥ Dag 18 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 19 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 20 – Min skola.
♥ Dag 21 – Betydelsefulla låtar.
♥ Dag 22 – Det här saknar jag.
♥ Dag 23 – Det här ångrar jag.
♥ Dag 24 – Min bästa julklapp

Av Olivia - 28 september 2011 08:10

hejhej :)


sitter framför tven och bloggar för jag fick inte gå till skolan idag är nämligen sjuk :( feber och typ förskyld :( hoppas jag kan gå imon har en engelska redovisning jag måste gö och pallar inte göra den senare :)


idag blir det att vila och plugga :( och så hoppas vi på att jag kan sova lite för då brukar min feber gå bort :D


och idag ska jga börja med en sån sak som man sriver lite varje dag om sig själv eller nått sånt :)


ni får ha det ba så länge :)<3

Av Olivia - 27 september 2011 21:33

Tjena!!Idag så drog man hem från skolan för att man är sjuk typ feber och skit ont i halsen :( så blir att vara hemma imon också :/ blir att plugga e del även om det inte är så kul.... Just nu ligger jag i sängen och typ halv sover ska nog snart sova så man kablas blir frisk tills på torsdag :). Jo och det har kommit som ett förslag att jag ska börja skriva lite mer om mig själv och mitt liv o så. Och jag har bestämt att jag ska göra de så jag börjar imon :) men nu ska jag nog gå och lägga mig. Så godantt alla människor :) och juste imon kommer de upp lite bilder från helgen vet är se men bättre sent än aldrig känner jag :D<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards