mittlivsomoliviaochingenannan

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Julia+stan+bio=dagen :)

Av Olivia - 20 november 2011 10:19

Hej :) vakna för ett tag sen, ska snart dra hem o duscha och gö mig klar för att dra til stan med Julia och sen ska vi kolla på bio :) roligt :) igå va jag med jossan och Kristoffer då, vi gjorde lite allt möjligt :) kl var det iallafall :) nu måste jag ta på mig ör att hinna till bussen hem :) h det gött!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 29 november 2011 20:53

Sanna Vi har känt varandra i snart 3 år. Du har hjälpt mig igenom så sjukt mycket asså!!! Du gör mig alltid glad! Vad skulle jag göra utan dig?! Jag skulle inte levt nu! Jag skulle inte orkat en dag utan dig och jag menar det! Du är så underbar...

Av Olivia - 29 november 2011 20:24


hej :)sistter och gör klart mitt teknik arbete segt! idag var jag först i skolan :P hade simtest sen hem äta iväg igen och sen till grevet för att snacka lite om bandet:) har hänt en del så drf har det inte blivit så mycket bloggning :/ men ska f...

Av Olivia - 26 november 2011 19:04

Hej :) ni sitter aug i Lindome o degar :) med jossan Emma Kristoffer och Erik och Carl :) hoppas kvällen blir nice :) har hänt en del så jag har inte orkat blogga men ja ska försöka göra fet mer nu!! Fört så skrek Emma att hon hade pissat på sig man ...

Av Olivia - 24 november 2011 10:28

Hej :) nu sitter jag skolan och väntar på Sanna ;) haha idag har vi haft slöjd, kul faktiskt :) men Ida har jag sån träningsvärk så det inte är sant :o jag kan typ inte röra mig :o igår red jag på världens jobbigaste häst:o den ville inte jobba alls...

Av Olivia - 22 november 2011 18:32

Hej, jossan här :) Olivia bad mig att blogga för hon orka inte och kunde inte, men jag förså dig gumman! Idag tror jag och hoppa at hon var. Skolan :) Olivia kom igen kämpa fö mig, och alla andra! Ve at du bara få me och mer skit men du är stark och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards