mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Olivia - 23 september 2011 13:44

Hejhej:DJust nu sitter jag på bilden. Inte jätte kul väntar på att färgen ska torka......Ida har det inte hänt något roligt det vanliga skolan och så.Igår hade v studiedag och då var jag och Sara istan kul vare (Y) jag köpte en ring som ja velatha skit länge så är glad att jag hitta en som passa mig oc va snygg :) och mitt i allt börja det spö regna inte så kul asså! Men vi överlevde fast var sjukt kallt och allt.... Vad ska alla göra i helgen då??:) själv ska Sara sova hos mig idag till söndag ska bli riktigt kul asså :) blir nog se på film typ bah flumma runt och sen ska vi dra och kolla när lilla Kajsa ska spela cup tror jag :) Om jag inte hinner blogga mer under helgen så får höra hur jag haft det på söndag kväll eller måndag :) och hoppas ni får en toppen helg med mycket skratt :) hejdå ha det gött alla söta människor :D<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards