mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Olivia - 19 november 2011 20:46

hej :)

nu har jag betsämt mig för att börja blogga igen   

hoppas ni blir nöjda :)


jo det har hänt ganska mycket haha :P

vet inte var jag ska börja menmen...  jag har vrait mycket med kompisar och så :)

och igår va det helt sjukt alla va typ as packade utom jag och jossan vi bara satt och skratta åt allt och alla :) rikigt kul att se asså :) sen fick jag träffa några som jag unte träffat på skit lääääääänge verkligen och dte var väldigt kul ;) har saknat er sjukt mycket :O

så det var en toppen idag igår eller mest kvällen då :)

HAHA men lite senare på kvällen kommer kristoffer och emma och typ spyr på alla :O asså hallå jag vill väl inte ha spya på mig eller ?:O  men jag han flytta mig precis när kristoffer gjorde det men med emma så han jag ine :( typ hela benet :(  haha aja ändå sjukt kul vare:D

måste fan göras om! <3


och idag så drog jag och jossan för att kolla på ett gymnasie i kungälv :) verka sjukt bra utom att det var sjukt stora klasser :/ men vi får se hur dte blir :P

sen åkte vi hem och kolla film sen skulle jag iväg :( sen stack jag hit igen :)

och nu sitter vi hemma hos jossan asså jag jossan och kristoffer och typ lyssnar på musik och käkar godis och massa :)  hoppas ni har det gött? :) <3

ne nu ska jag hoppa på dom :D

juste vi ska försöka dygna ochså :P får väl se hur det går <3

hörs imon eller nått :P<3


imon blir det bio med julia :D<3

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards