mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Olivia - 25 juli 2011 22:59

Hejhej :)


Måsta sova typ nu ska upp tidigt imon :/

för vi ska dra upp till resö (mina kusiners sommarställe) ska bli kul :) men innan det ska vi dra till smögen och kolla lite :) för vi kunde inte komma så tidigt till resö sara hade massa kompisar där men ska bli mysigt att dra runt lite i smögen :)

Jag är super glad att jag är bättre så vi kan åka till resö!:)

kommer träffa bästa kusin anna :)

har saknat dig!


Och på lördag drar jag lina och kanske lovisa till Frankrike och självklart några till från konfan :)

kommer bli super kul :) annars får vi göra det kul :P

kommer hem den åttonde igen. kommer inte ha någon mobil så ni kommer inte få tag i mig :p

SÅ SYND OM NI VILL MIG NÅTT :D


Och juste på fredag fyller lilla söta Wilma 8 år och JUlia fyller  15 :D ett stort

grattis till er :D


men ska sova nu godnatt alla söta människor :)

Av Olivia - 25 juli 2011 10:23

Tja!


Då är man sjuk då :(

typ ingen röst och skit förskylld :O inte kul alls! och vi som skulle åkt upp till resö imon blir ju inget  med det om jag inte blir bättre  som jag inte tror :/

Och om jag inte blir frisk tills på lördag så får jag inte åka med till Frankrike o då bllir jag sur! som jag har sett fram emot att få åka och nu när det inte är långt kvar så blir man sjuk -.-

så blir att ligga o vila idag så tycker alla kan vara sociala med mig :)


någon som har något bra tips på vad man kan göra när man är sjuk?


ska dra och vila nu :/

ha det gött puss!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards