mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Olivia - 6 oktober 2011 15:00

Sanna :)

dig kan man altid snacka med dag som natt och du förstår en nästan i alla lägen och det uppskatar jag :) finns alltid för dig! du har fått mig på bra humör så många gånger :) du kommer alltid betyda vad som än händer!!!<3


Kajo :)

känt dig sen 1an en vänskap jag aldrig vill lämna! du har fått mig att må bra så många gånger!  vi kankse har glidit ifrån varandra lite nu men dig vil jag ha tillbaka :) vi har gått igenom äld o vatten tsm :)


jossan:)

du är min lilla nalle du är så underbar vill bara se dig le inget anat!!! du har alltid funnits för mig och jag kommr aldrig lämna dig vad det än gäller!!!!  jag kommer alltid ställa upp det lovar jag dig!!


anna:)

min underbara kusin som alltid hjälper mig och förstår mig! du är bara bäst!<3 alla minnen vi har kommer alltid leva kvar alla sommrar vi har delat tillsammans alla timmar vill jag aldrig glömma<3 vill bara att du ska må bra inget annat! förlåt för alla gånger jag inte varit till någon hjälp!<3


elina :)

du betyder mycket. kan snacka om alt med dig men tyärr så träffas vi intte så mycket ytanför skolan och det är synd :( men du ör ändå en vän jag inte vill förtlora <3


ÄLSKAR ER ALLA MIN UNDERBARA VÄNNER!!!!!<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards