mittlivsomoliviaochingenannan

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Olivia - 22 oktober 2011 16:53

tjena :P


dagen börja med att jag skulle upp vid halv 8 för att sedan dra till stallet och göra leo klar för att dra till tävlingen :) och naturligtvis så börjar man blödanäsblod så att min vita ridbyxor blir helt ner blodade -.-

och det blir ju inte bättre sen för att han inte vill alls inget bar humör va han på så vi faila totalt bara för att jag blev så sur på han så vägrade jag hoppa andra gången! för att dom här resultaten visas sen och det blir inte sp bra så jag vägra! haha så det va bara att bita ihop och dra hem igen med han...


men sedan blev allt lite bärre för att vi skulle åka och handla titta på skor och lite kläder till mig :) men jag hitta inte det jag ville men istället så blev det ett par vantar och två kuddar te min säng :) ändå nöjd :)


kom precis hem och nu sitter jag och jossan och har dte mysigt med godis och massa :) senare blir det nog att dra och träffa lite mer människor riktigt nice :)

men nu ska vi kolla film :)


NI får ha en toooooooooooooppen dag :) hitta på något skoj och käka masssooor med godis    PUUUUSSSSS!!!  


Vart du än går så är det du som gör det

Vart du än vänder dig så är det du som rör dig

Om du tar ett steg så vänder du på klacken

Vad skulle livet vara utan fötter? :O


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards